X
 
Ortatopaç Köyü Web Sayfasına Hoşgeldiniz!
Ortatopaç Köyü  
  Anasayfa
  Köyümüz
  Ortatopaç Chat
  Köy Düğünü
  Köy Mezarlıgından Görüntüler
  Sivas
  Yöremizin Şivesi
  Forum
  Videoklip Kösesi
  Ziyaretçi Defteri
  İletişim
  Faydalı Linkler
  Ziyaretçi Sayısı
Ziyaretçi Defteri
Sitemizin ziyaretçi defteri bölümüne hoşgeldiniz! İnternet sitemizi ve içeriğini nasıl bulduğunuzu, yorumlarınızı, öneri ve görüşlerinizi buradan duyurabilirsiniz. Bu bölüm sitemizle ilgili yorumlarınız için hazırlanmıştır. Buradan yazdığınız öneri ve yorumlar, sitemizi geliştirmek, daha faydalı ve kullanışlı hale getirmek için bize yol gösterici olacaktır. İlginize teşekkürler...

İsminiz:
E-mail adresiniz:
Siteniz:
MSN adınız:
Mesajın:

<-Geri

 1  2 Devam -> 
İsim:Protein Tozu 
E-mail:powerhotmail.com
Site:http://www.powermuscle.net
Zaman:18.03.2012 um 16:54 (UTC)
Mesaj:| Protein tozu, vücut geliştirme programlari |



başarılar dilerim hocam hos güzel yararli bir Site Begendim...

İsim:HASAN DURMAZ
E-mail:hasan195959hotmail.com
Site:-
Zaman:02.12.2011 um 12:24 (UTC)
Mesaj:bu siteyi hazırlayan doslara teşekürler eski çocuklugumu hatırldım

İsim:nesli
E-mail:neslikrgzzhotmail.com
Site:-
Zaman:23.10.2011 um 14:48 (UTC)
Mesaj:sayenizde dedemın dayımın mezarını gördüm.. Allah razı olsun nolur daha cok fotograflarını koyun köyün evlerini filan cekın anılarımız sadece 12 yıl oldu gıtmeyelı..

İsim:Aydin Türk
E-mail:aydin-türk-1973hotmail.com
Site:-
Zaman:19.09.2011 um 01:02 (UTC)
Mesaj:beni taniyan ve tanimayan herkese selam.

İsim:Zazalar Köyü 
E-mail:zazalarzazalarkoyu.com
MSN adı:zazalarkoyuhotmail.com
Site:http://www.zazalarkoyu.com
Zaman:28.03.2011 um 18:04 (UTC)
Mesaj:Tüm Köy Halkını Sevgiyle Kucaklıyor Selamlarımızı İletiyoruz..

İsim:necati bıçakçı
E-mail:kral084hotmail.com
MSN adı:cecom
Site:-
Zaman:02.09.2010 um 20:10 (UTC)
Mesaj:tek kelime ile elinize sağlık bir ortatopaçlı olarak çok duygulandım teşekürlerrr

İsim:cemal yılmaz
E-mail:cemal975hotmail.com
Site:-
Zaman:05.04.2010 um 13:57 (UTC)
Mesaj:merhaba sayın köylülerim araçlarınız,eviniz,işyeriniz ve en önemlisi hayatınızı sigortalayalım telefon numaram 0531 354 54 10

İsim:sinan
Site:-
Zaman:28.03.2010 um 21:14 (UTC)
Mesaj:slm

İsim:hatice
E-mail:haticem.22hotmail.com
MSN adı:haticem.22hotmail.com
Site:-
Zaman:08.03.2010 um 09:47 (UTC)
Mesaj:ck guzel olmus gercekdennn cok begendıkkk elııze saglkkkk

İsim:tuncay
E-mail:tuncay.donmezhotmail.com
Site:-
Zaman:07.03.2010 um 19:49 (UTC)
Mesaj:tek kelimeyle harika emeğine sağlık

 
   
Reklam  
   
Radyo  
   
Güncel  
  Haber
Canlı TV izle Desteklemektedir.
 
Gazete  
   
 
 
Günlük Burç

www.htmlmekani.tr.gg
 
Bugün sitemizde 1 ziyaretçi bulunmuştur
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=